HuisregelsSchoonheidsinstituut, schoonheidssalon en schoonheidsspecialiste te Oudenaarde

Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele huisregels die A.V. Beauty Schoonheidsinstituut in acht neemt.

Het maken van een afspraak:

Om lange wachttijden te vermijden, vragen we om je afspraken tijdig in te plannen.

Omdat we iedereen proberen te behandelen binnen de afgesproken tijd, vragen we je om tijdig op de afspraak te verschijnen. Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 minuten op voorhand).

Aangezien ik tijdens de behandeling de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik U voor het maken van een afspraak een email te sturen via info@avbeauty-schoonheidsinstituut.be of een boodschap in te spreken op mijn voicemail.

Vergeet in beide gevallen ook niet even uw persoonlijke gegevens achter te laten.
(naam, voornaam en gsm nummer.)

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
U krijgt uw afspraak bevestigd via e-mail.

Wees op tijd:

Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.

U dient ongeveer 10 tot 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn. Zo kunnen we op tijd beginnen.

Als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen (ten laatste 10 minuten op voorhand).

Te laat komen:

De gereserveerde tijd wordt speciaal voor U vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden. Mocht u dus te laat op uw afspraak zijn dan gaat deze tijd helaas van de behandelingsduur af. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel aangerekend.

In het geval U te laat bent is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of de behandeling nog wel door kan gaan. Indien de behandeling geannuleerd moet worden, worden de kosten voor een volledige behandeling wel berekend.

Er is wel een mogelijkheid om het bedrag om te zetten in aankoop van producten, zo is het geen verloren geld en heeft U er nog iets aan! (zie in het voorbeeld verder in de tekst)

Of indien U geen producten wenst dan wordt de helft aangerekend, of wordt het voorschot ingehouden.

Verhindering of annulering van de afspraak:

U kunt uw afspraak tot 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere cliënt.

Indien U de verzorging binnen de 24u annuleert, wordt het ganse bedrag in rekening gebracht.

Ik kan best begrijpen dat U kunt verhinderd worden door ziekte ed.. Daarom geven we U de kans om het bedrag om te zetten in aankoop van producten. Zo heeft U er nog steeds iets aan, en ik ook! Of indien U geen producten wenst wordt de helft aangerekend of indien er een voorschot is betaald wordt dit ingehouden.

Bijvoorbeeld:

  1. U bent hopeloos te laat voor uw gelaatsverzorging twv. 65 euro waardoor deze geannuleerd moet worden, in plaats van 'een boete' te betalen kan je nog steeds een dagcrème van Phytomer kiezen met de waarde van minstens 65 euro. Indien U een voorschot heeft betaald legt U de restwaarde bij om te kunnen omzetten in producten. Of indien U geen producten wenst wordt enkel het voorschot ingehouden. Indien er geen voorschot betaald is wordt er enkel de helft aangerekend.

  2. U annuleert uw Oligomer Spa verzorging binnen de 24u. Als U een voorschot betaald heeft dan schrijf je het restbedrag over, indien U geen voorshot betaald had schrijft U de volledige 110 euro over en bij uw volgend bezoek kan je die 110 euro omzetten in producten. Of U wenst geen producten dan wordt enkel het voorschot ingehouden, en indien er nog geen voorschot betaald was dient U enkel de helft over te schrijven.

  3. U annuleert uw Pedicure meer dan 24u op voorhand. Dan kan U deze kosteloos annuleren of verschuiven.

Houdt U er a.u.b. rekening mee dat als U een afspraak op maandag heeft en U wilt deze annuleren, U dit uiterlijk zaterdagvoormiddag dient te melden!

Dit kan uitsluitend telefonisch/voicemail (niet via e-mail en sms)!

Gelieve hiervoor tijdens onze openingsuren te bellen.

Hygiëne:

Ik ga zorgvuldig met de hygiëne en veiligheid om. Om het verspreiden van bacteriën en schimmels te voorkomen worden alle instrumenten in het ultrasoon reinigingsapparaat schoongemaakt.

Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels. Wanneer dit niet gebeurt behoud ik het recht om cliënten te weigeren waarvan de persoonlijke hygiene de wensen overlaat.
Vb: Bij ontharingen van intieme zones vraag ik u om opgefrist naar de salon te komen.

Algemeen:

Voor mannelijke cliënten is het niet mogelijk om intieme zones te laten ontharen.

De lichaamsbehandelingen zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken wordt dan ook niet ingegaan en wordt u de toegang tot de salon ontzegt.

Er wordt niet gerookt in het instituut.

In alle gevallen kan de schoonheidsspecialiste een klant of verzorging weigeren.
En opnieuw is het ter beoordeling van de schoonheidsspecialiste of er een bedrag aangerekend wordt of niet.

Betaling:

Betalingen gebeuren uitsluitend cash of met bancontact en meteen na afloop van de behandeling. Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is.

Het kan steeds gebeuren dat er een voorschot gevraagd wordt indien nodig.
(Vb. grote behandelingen, of klanten die in het verleden meerdere keren hun afspraken niet nakwamen.)

Voor nieuwe klanten wordt er telkens een voorschot gevraagd.

Het rekeningnummer bevindt zich op de contactpagina, pas na betaling van het voorschot wordt de afspraak vastgelegd.

Klachten of ontevreden:

Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Indien u een opmerking heeft over een verzorging of een andere vraag, gelieve dit te melden. Opmerkingen worden nauwkeurig geëvalueerd. Deze worden op een discrete manier behandeld.

Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. Dit is een extra motivatie. Wij verwijzen U graag door naar ons gastenboek. (klik hier)

Cadeaubonnen:

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar en is niet in geld terugbetaalbaar en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.

Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien U de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijgt U het betaalde bedrag terug.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

Privacy:

Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door A.V. Beauty en worden niet verstrekt aan derden.